شناسهٔ خبر: 67622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ضرورت ارتباط دو سویه روابط عمومی ادارات با رسانه‌ها در گسترش عرصه اطلاع رسانی

جلسه همدان همزمان با فرا رسیدن هفته "ارتباطات و روابط عمومی " مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه رئیس و کارشناس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی با ملکیان رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات دیدار صمیمانه ای داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان, حسن ربانی ارشد در این دیدار عنوان کرد: ارتباط دو سویه روابط عمومی ادارات با رسانه‌ها یک ضرورت بسیار مهم و در موفقیت عملکرد یک سازمان بسیار تأثیرگذار است چرا که اگر پیام رسانی و مطبوعات نباشند کار مدیران بی فایده خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان  افزود: رسانه ها و واحدهای روابط عمومی در ایجاد همدلی و تعامل در بخشهای اجرایی و درون جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی گفت: ارتباط متقابل با رسانه ها، بسترسازی برای مشارکتهای مردمی و ایجاد فضای تعاملی در اطلاع رسانی وظایف اصلی روابط عمومی هاست.

ربانی همچنین تعامل دو سویه اهالی رسانه و واحدهای روابط عمومی دستگاههای اجرایی را در گسترش عرصه اطلاع رسانی در جامعه مهم توصیف کرد و گفت: شناخت متقابل در این بخش نیز فرصت استفاده از ظرفیتهای اطلاع رسانی را افزایش می دهد.