به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام, مدیر این اداره کل پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهي از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشكلات و اجابت درخواست هاي ارباب رجوع در چارچوب قوانين و مقررات صادر کرد.
ملاقات مردمی مدیرکل و مدیریت های مختلف پس از جمع آوری درخواست ها ، شکایات و پیشنهادات با موضوع های مختلف از سوی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستهبندی و هر هفته سه شنبهها در محل دفتر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای تشکیل میشود.دلخواه بیان داشت: شهروندان میتوانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم مي باشد، اقدام کنند.