شناسهٔ خبر: 67644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور نشل اندوار در آمل

کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محورروستایی نشل اندوار در شهرستان آمل با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سید محمد نظری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : طول این محور مهم  ۴۲ کیلومتراست که در حال حاضر به طول ۳ کیلومتر زیرسازی و اجرای اساس و آسفالت گرم با اعتباری  بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال  قرارداد منعقد و شروع بکار شد.

وی پیرامون جزییات این پروژه تصریح کرد : مدت قرارداد این پروژه ۱۲ ماه است که در سالهای گذشته ۴ کیلومتر آسفالت در این محور صورت گرفته  است لذا درصدد می باشیم در زودترین زمان ممکن این محور روستایی  را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار کرد:  این محور شامل   ۵ روستا  می باشد که ۲۱۲ خانوار و ۶۰۷ نفر جمعیت در این ۵ روستا سکونت دارند که  حاکی از اهمیت بالای این محور روستایی است .

وی در پایان با اشاره به اینکه موقعیت خاص  این محور که دارای عملکرد بین شهرستانی می باشد بعنوان یکی از گام های مهم توسعه بشمار می رود افزود: شهرستان آمل از جمله مناطق استراتژیک استان است که می بایست نسبت به توسعه محورهای مواصلاتی اعم از اصلی فرعی روستایی در آمل و لاریجان  اقدام نماییم.