شناسهٔ خبر: 67706 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

اعزام ٢٩ هزار زائر به سرزمین وحی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) / آغاز عملیات اعزام حجاج از تیرماه

حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: در حج تمتع امسال ۲۹ هزار زائر از فرودگاه امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازپایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نخستین جلسه هماهنگی عملیات پروازهای حج ٩٨ اظهار داشت : پروازهای حج برای مجموعه شهر فرودگاهی یک نعمت است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین خدمات را به زائران بیت الله الحرام ارائه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت پروازهای حج بر لزوم هماهنگی بین تمام نهادهای مرتبط با این عملیات تاکید کرد و گفت : هدف ما خدمت به زائری است که در حقیقت سفیر کشورمان در یک مراسم جهانی خواهد بود.

خوشخو ادامه داد بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات اعزام حجاج از ١٧ تیرماه آغاز و تا ١٤ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی حدود ٢٩ هزار زائر از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی منتقل می شوند و عملیات بازگشت حجاج از ٢٦ مرداد ماه تا ١٧ شهریورماه انجام خواهد گرفت .

همچنین سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه برای انجام هرچه بهتر عملیات پروازهای حج ، بر لزوم هماهنگی میان همه دستگاه های مسئول در امر اعزام و پذیرش زائران سرزمین وحی تاکید کرد.