شناسهٔ خبر: 67753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۸۵ درصدی در ساخت محور بزباز ـ بند

راهسازی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی قطعات در دست اجرای بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بندو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر, فرزاد رستمی گفت: پروژه بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بند و یکی از پروژه‌های ملی این اداره کل که در شهرستان عسلویه و در انتهای حوزه استحفاظی استان بوشهر به استان بندرعباس است.

رستمی در ادامه بیان داشت: این محور دارای اهمیت زیادی است و در صورت تکمیل و راه‌اندازی این طرح شاهد تسهیل در رفت و آمد و همچنین تکمیل‌کننده کریدور اتصالی جنوب به شمال استان خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اعتبار تخصیص یافته بعد از دور اول سفر رئیس  جمهور به استان بالغ بر ۱۵۱.۵ میلیارد ریال که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات اعلام شده مربوط به مطالبات پروژه و مابقی جهت اتمام پروژه مورد نیاز است.

وی افزود: این محور ۳۵ کیلومتر طول دارد و سه دستگاه پل بزرگ در آن اجرا می‌شود که اکنون کل پیشرفت فیزیکی قطعات در دست اجرای این پروژه ۸۵ درصد است.

رستمی افزود: اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد تأکید و توجه است و با همه توانمندی و ظرفیت موجود در این عرصه اهتمام می‌ورزیم.