شناسهٔ خبر: 67794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های استان همدان در کشور برتر شد

دوربين رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کسب رتبه برتر مرکز مدیریت راه‌های استان برای چندمین سال متوالی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی اظهار داشت: بررسی عملکرد سامانه های هوشمند حمل و نقل و نظارت مراکز مدیریت راه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نقش سیستم‌های هوشمند در ارتقای ایمنی تأکید دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان در مجموع ارزیابی سالیانه موفق به کسب رتبه برترکشوری شده است، افزود: در جمع بندی رتبه های ارزیابی شش ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۹۸ در حوزه مدیریت سامانه های هوشمند حمل و نقل، حائز رتبه سوم در کشور شده است.

کریمی ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های ترددشمار، ثبت تخلفات سرعت، توزین هنگام حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، ثبت سوانح و وقایع، سامانه ۱۴۱ و تابلوهای ترافیک ‌نما و پیام متغیر از جمله اقداماتی است که در این سنجش مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: آنلاین بودن، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، عدم خاموشی و قطعی سامانه، برقراری شیفت های منظم و دائم و اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران از جمله شاخص هایی است که در این ارزیابی به آن توجه شده است.

برچسب‌ها: