شناسهٔ خبر: 67841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه روستای و مناطق محروم ریاست جمهور:

پروژه ساخت راه روستایی اورجنلی بالا– یکه قوز آغاز شد

آغاز ساخت راه روستایی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در مراسم گلنگ‌زنی پروژه راه روستایی فوق از توابع شهرستان کلاله بیان داشت: با تکمیل شدن این پروژه ۱۲ روستا از آن بهرمند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده این پروژه از محل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورو مناطق محروم ریاست جمهوری با برآورد اولیه این پروژه ۵۶ میلیارد ریال به طول ۹ کیلومتر است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان  ادامه داد: با تکمیل شدن این پروژه فاصله و مدت سفر از روستای اورجنلی بالا و سایر روستاهای بخش عرب داغ به مرکز شهرستان کلاله به طول ۱۷ کیلومتر کاهش  خواهد یافت که به طبع آن در مصرف سوخت و غیره ... صرفه جویی  و نیز مخاطرات رانندگی و مشکلات ناشی از آن کاهش می یابد .

این مقام مسئول ادامه داد: در امسال ۷ کیلومتر از این محور زیرسازی و یک دستگاه پل ۳ متری و ۹ فقره آبرو لوله ای  با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.

گفتنی است در این مراسم امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور ، غراوی سرپرست استانداری گلستان ، نماینده منتخب شرق استان گلستان در حوزه انتخابیه کلاله، مینودشت، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ، محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستان حضور داشتند.