شناسهٔ خبر: 67897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ايمن سازي ورودي شهر ايلام با ساماندهي و تكميل تقاطع غير همسطح

راه سرابله مديركل راه و شهرسازي استان ايلام از ايمن سازي و زيبا سازي ورودي شهر ايلام در تقاطع غير همسطح ارغوان و آغاز عمليات روسازي و آسفالت قطعه اول مسير دره ارغوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, علي اصغر كاظمي گفت: به منظور ايمن سازي تقاطع غيرهمسطح ارغوان اين اداره كل عمليات اجرايي پل زيرگذر در بالا دست تقاطع ارغوان به منظور تردد ايمن وسايل نقليه مسير برگشت تنگه ارغوان و كنارگذر شرقي را آغاز کرده و همچنين كار ديوار كشي ترانشه هاي اطراف تقاطع نيز به جهت افزايش ايمني و زيبا سازي ورودي شهر در دست اجرا است.

مديركل راه و شهرسازي استان هزينه احداث پل زيرگذر و ديواركشي ترانشه هاي مذكور را نزديك به چهار ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: براي احداث تقاطع غيرهم سطح ارغوان نيز ۱۱ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

كاظمي  خاطر نشان كرد: جاده مسير ارغوان نيز به طول ۹ كيلومتر در دست احداث و بهسازي است كه عمليات روسازي و آسفالت سه و نيم كيلومتر آن در روزهاي آينده آغاز خواهد شد.

 وي هدف از بهسازي و احداث اين جاده را دسترسي شهروندان به منطقه و همچنين تردد روستاهاي بالادستي دهستان ميشخاص با شهر ايلام عنوان كرد كه براي تكميل آن نزديك به ۱۱ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد شد.