شناسهٔ خبر: 67928 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

روز جهانی قدس؛ صحنه تجلی همبستگی جهان اسلام در صف های حق علیه باطل

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن صمن گرامیداشت روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس ، روز خروش مسلمانان در حمايت از عدالت و فرياد ظلم ستيزي حق‌طلبان علیه باطل و طاغوت ، صحنه تجلی همبستگی، همگرایی و همدلی جهان اسلام در صف‌های پرشور اتحاد، اقتدار و اعتقاد راسخ به وعده الهي نصرت و غلبه حق بر باطل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار پیامی اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان " روز جهانی قدس" ، برگ زرینی از کتاب بصیرت دینی و دانایی سیاسی بنيانگذارعظیم الشان جمهوري اسلامي ايران می باشد که به فرموده ایشان ، این روز ، روز حیات مجدد اسلام است.

وی افزود: روز قدس ، روز خروش مسلمانان در حمايت از عدالت و فرياد ظلم ستيزي حق طلبان علیه باطل و طاغوت ، صحنه تجلی همبستگی، همگرایی و همدلی جهان اسلام در صفهای پرشور اتحاد ، اقتدار و اعتقاد راسخ به وعده الهي نصرت و غلبه حق بر باطل است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت اين روز شريف، مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین و تجدید میثاق وجدانهای بیدار با آرمانهای اصيل اسلام و انقلاب اسلامي را ارج نهاده و نابودي سلطه طاغوت و استبداد صهيونيست و پايان سيطره ظلم و ستم در جهان را از خداوند قادر متعال مسئلت مينمايم.