شناسهٔ خبر: 68029 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

فرمانده بسیج راه‌آهن اعلام کرد:

حضور سازمان‌یافته بسیج راه‌‌آهن در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

نشست خبری فرمانده بسیج راه آهن کشور  با اصحاب رسانه مشاور مدیرعامل و فرمانده بسیج راه‌آهن از حضور سازمان یافته ۸۰۰ نیروی بسیجی سازمان راه‌آهن در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داود عباس زاده مشاور مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نحوه حضور بسیج راه‌آهن در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از یک ماه قبل در بسیج را‌ه‌آهن برنامه‌‌ریزی‌های لازم انجام شد و پیرو آن از روز گذشته و امروز ۷۰۰ نیروی بسیجی در قالب صف و ۱۰۰ نیرو ستادی در محوطه حرم امام خمینی (ره) مستقر شده‌اند.

وی افزود: به منظور هماهنگی نیرو های بسیج راه‌‌آهن، جلسات هماهنگی با سپاه انصار، سپاه ولی امر و ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شده است. 

فرمانده بسیج راه‌آهن بیان داشت: نیرو‌های بسیج راه‌آهن از شامگاه یکشنبه در قرارگاه امام علی (ع) حاضر و در روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح در قالب حلقه‌های عمومی و داخلی در نقاط مختلف حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مستقر می‌شوند.

مشاور مدیرعامل راه‌آهن در امور ایثارگران پایان ماموریت نیروهای بسیج راه‌آهن را منوت به دستورات عنوان کرد و گفت: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و تا سه ساعت بعد از مراسم نیروهای بسیج راه‌آهن مستقر هستند.

سرهنگ عباس زاده خاطرنشان کرد: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همچون روز قدس یک رخ‌داد جهانی است و از سرتاسر جهان برای شرکت در این حماسه شرکت می‌کنند و از سوی رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای دارد.