شناسهٔ خبر: 68051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:‌

استقرار ۱۴ اکیپ راهداری در جاده های اردبیل به مناسبت تعطیلات عید فطر

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از استقرار ۱۴ اکیپ راهداری در جاده های این استان به مناسبت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رحمتی ظهر دوشنبه در بازدید از محور اردبیل- نمین تصریح کرد: با توجه به پیش بینی افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، اکیپ های راهداری در محورها به ویژه نقاط حادثه خیز مستقر شده اند.

عضو شورای ترافیک استان با اشاره به فعالیت ۱۲ مجتمع رفاهی بین راهی در جاده های استان، افزود: علاوه بر این وضعیت محورهای مواصلاتی با کمک ۶۴ دوربین تردد شمار، ۳۹ دوربین نظارت تصویری و ۱۴ دوربین ثبت تخلف آنلاین و پلاک خوان رصد خواهد شد.

عضو شورای اداری استان با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان آرام و روان است، تصریح کرد: در هفته های اخیر با هدف بهبود ایمنی محورها، نصب علائم و تابلوهای اطلاع رسانی، آشکارسازی سرعت گیرها در تمامی محورهای اصلی و فرعی، خط کشی به میزان ۳۰۰ کیلومتر و لکه گیری و آسفالت ریزی انجام شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان همچنین به اعمال محدودیت های ترافیک خودروهای سنگین با هدف ارتقا ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۲۴ شب روز دوشنبه و از ۸ صبح لغایت ۲۴ شب روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه،جهت تردد انواع کامیون و تریلی به استتثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل- آستارا و بالعکس اعمال خواهد بود.

عضو شورای برنامه ریزی استان افزود: مسافران و رانندگان می توانند جهت اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی با سامانه۱۴۱ ومرکز مدیریت راه های استان به شماره ۰۴۵۳۳۷۴۵۹۰۰ تماس حاصل کنند.