شناسهٔ خبر: 68065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد

اتمام عملیات پروژه چهارخطه کردن محور سامن- بروجرد تا پایان امسال

جلسه ملایر مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه چهارخطه کردن محور سامن- بروجرد در صورت تخصیص اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " حسن ربانی ارشد" در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در حوزه راهسازی مهم ترین و اولیت دارترین پروژه شهرستان ملایر ، پروژه چهار خطه شدن محور سامن  - بروجرد است که از نقاط حادثه خیز بوده و اتمام آن  مورد تاکید و حمایت استاندار است.

وی  ادامه داد:  متاسفانه این پروژه دارای ردیف اعتباری ملی نمی باشد و از محل اعتبارات اصلاح نقاط حادثه خیز سازمان راهداری و حمل و نقل کشور تخصیص می گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان ساخت:  تلاش خواهیم کرد تا پایان سال عملیات راهسازی این پروژه را به اتمام برسانیم.

ربانی همچنین درمورد بازآفرینی شهری و رونق تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری بیان کرد: ساخت مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با هدف رونق تولید مورد حمایت دولت است که نیاز به حمایت شهرداری ها، دستگاه های خدمات رسان و مشارکت بخش خصوصی و شهروندان دارد. 

وی در رابطه با مساکن مهر این شهرستان گفت :  در بحث مسکن مهر  محوطه سازی و ساخت دیوارهای حائل از محل یارانه های غیر نقدی دولت طی تفاهم با شهرداری توسط شهرداری اجرا و خدمات رسانی خواهد شد.

  فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز ضمن تشکر از مدیر کل راه و شهرسازی و قول حمایت از پروژه ها خواستار برنامه ریزی در اجرای آنها شد.

 گفتنی است در پایان با حضور حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس از محور سامن-بروجرد بازدید به عمل آمد و راهنمایی های لازم به عوامل کارگاهی داده شد.