شناسهٔ خبر: 6811 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام می‌شود؛

رونمایی از فاز ۲ سامانه سبا در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی

مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی نماینده وزارت راه و شهرسازی در سامانه سبا از رونمایی فاز ۲ این سامانه در مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی خبر داد.

حسین عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه سبا (سامانه برنامه اجرایی و پایش طرح‌های وزارت راه و شهرسازی) از سال ۹۱ عملیاتی شده است، گفت: این سامانه یک سیستم مدیریت پروژه‌ای است که اطلاعات مربوط به طرح‌ها، پروژه‌ها و قراردادهای همه دستگاه‌های تابعه و ادارت کل استانی وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ملی و استانی را در تمام دوره‌های زمانی از آغاز تا پایان روند اجرایی پروژه، ثبت و پایش می‌کند.

نماینده وزارت راه و شهرسازی در سامانه سبا با اشاره به برگزاری جلسه‌ امروز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با موضوع بررسی و معرفی آخرین تغییرات و به‌روز‌ رسانی‌های این سامانه گفت: فاز ۲ سامانه سبا امروز با حضور امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی رونمایی می‌شود.

کارشناس دفتر نظارت و برنامه‌ریزی نظام‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی همچنین از حضور ابوالقاسم سلطانی مدیرکل این دفتر و جواد رادسعید سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی در جلسه رونمایی از آخرین تغییرات سامانه سبا خبر داد.

به گفته عزیزی سامانه سبا علاوه بر پایش و ثبت پروژه‌های راهی، در حوزه پروژه‌های ساختمانی نیز فعال بوده که به همین منظور در اختیار سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی قرار گرفته است. /

نظر شما