شناسهٔ خبر: 68172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم ؛

بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی انتخاب شدند

نظام مهندسی بجنورد سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از انتخاب بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در مجمع عمومی نوبت دوم در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی , جواد عمادیان فر اظهار داشت: مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی با حضور ۸۴ نفر از مهندسان استان برگزار شد.

وی افزود: مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی با حضور ۸۴ نفر از مهندسان استان با دستور جلسه برگزاری انتخابات بازرسان سازمان عصر روز شنبه ۱۸ خرداد ماه برگزار شد؛ و از ۶ نفری که برای این امر معرفی شده بودند، دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر نیز به عنوان عضوعلیالبدل انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در این انتخابات مهندس محمد باقر کلابی با ۶۴ رای و مهندس  مختار رضوانی با ۴۷ رای به عنوان بازرسان اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان و آقای میثاق شکری  نیز با ۱۷ رای  به عنوان بازرس علیالبدل انتخاب شدند.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت: براساس ماده ۸۱ آئین نامه اجرایی هر نظام مهندسی استان که بین ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ عضو داشته باشد ۲ بازرس اصلی و ۱ بازرس علی البدل خواهد داشت که باید متعهد، خوشنام، با تجربه و … باشند و به این منظور هیأت مدیره اسامی دو برابر تعداد بازرسان اصلی و علی البدل واجد شرایط را از بین اعضای نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب و به جلسه مجمع عمومی پیشنهاد می نماید، از سه نفر که بیشترین آراء را کسب نمایند دو نفر به عنوان بازرسان اصلی و نفر سوم به عنوان بازرس علی البدل برای مدت ۲ سال انتخاب می شوند.