شناسهٔ خبر: 68233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پس از ۷۰ روز تلاش؛

پل بالا رستم قائمشهر آماده افتتاح شد

بازدید از پل بالارستم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران که همراه رضییان نماینده مجلس بازدیدی از پروژه های شرق استان را داشت، گفت: پل بالارستم قائمشهر آماده افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی در اين بازدید خاطرنشان كرد: تعمیر و مرمت پل بالا رستم قائمشهر با دهنه ۱۲ متری به طول ۶۰ متر و عرض ۶ متر که بر اثر سیل تخریب شده بود ظرف ۷۰ روز احداث و راههای دسترسی طرفین ، زیر سازی ، روکش آسفالت و ساماندهی بستر در محدوده نیز انجام شد .

وی با تاکید بر این مطلب که این اداره کل برای توسعه استان از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهد کرد؛ خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل دستگاههای مهم خدمات رسان استان شد.

خط کشی ۱۱۰ کیلومتر راههای شرق استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بخشی از پروژه های فعال شهرستانهای یاد شده را اینگونه عنوان کرد: خط کشی ۱۱۰ کیلومتر ، تنقیه و لایروبی پل ها و ابروها ، احداث سیستم روشنایی دوربرگردانهای سوادکوه ، احداث آبرو و کانال هدایت آب ، احداث و نگهداری سیستم روشنایی راهها و تونل ها ، احداث سیستم روشنایی نقطه ای ، احداث گارد بلوک سنگی دیوارهای ضامن و حائل جهت ایمن سازی، مرمت و تعمیر و شن ریزی راهها، نگهداری ابنیه فنی محورها، لکه گیری و روکش آسفالت قائمشهر-ساری، سوادکوه محدوده دوآب – گدوگ , سوادکوه شمالی ،بابل – قائمشهر و لکه گیری و روکش آسفالت حوزه شهرستان جویبار .

رضییان نیز در این بازدید از نیاز به احداث دوربرگردان یا زیر گذر منطقه چای باغ سوادکوه  اشاره کرد.

 وی اظهار داشت : شهرستان های حوزه انتخابیه نیاز توجه بیشتر دولت را دارد و اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی راه های مواصلاتی، تسریع در تعریض و بهسازی و روکش آسفالت محورها از جمله مهمترین مطالبات مردم است .

وی بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه ها و پیگیری و اخذ اعتبارات به جهت تسریع و تکمیل پروژه های راهداری، پیگیری و اخذ و افزایش قیر جهت روکش و لکه گیری ها اشاره و ادامه داد: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی از جمله خط کشی، آشکار سازی، نصب تابلو و علائم، تنقیه آبروها، ایجاد دیوارهای ضامن و نگهداری پل ها از خواسته هاي مردم شريف استان است.