شناسهٔ خبر: 68275 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد؛

بررسی راه‌های ارتقای همکاری‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران

دیدار راه‌های ارتقای همکاری‌های مشترک مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در نشست مشترک روسای مرکز تحقیقات با سازمان پیشگیری ومدیریت بحران تهران، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در نشستی مشترک، پیرامون ارتقا و توسعه همکاری‌های فی‌مابین بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی، کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران، علی بیت‌اللهی رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری، مهران غلامی معاون آموزش و فناوری، غزال راهب رئیس حوزه پژوهشی معماری و شهرسازی و میرزایی مدیر پژوهشی مرکز تحقیقات حضور داشتند.

در این جلسه حاضران دیدگاه‌های خود در حوزه‌های زلزلهْ بحرانْ شتابنگاری، تاب‌آوری شهری و مواردی از این دست را طرح و در خصوص محورهایی که می‌تواند در دستور همکاری فی‌مابین قرار گیرد تبادل نظر کردند.

برگزاری نشست مشترک سیل و خطر رانش در شهر تهران با همکاری فی مابین مرکز تحقیقات و مدیرت بحران شهر تهران، بررسی گسترش شبکه GPS در شهر تهران، استقرار سامانه پاسخ سریع شهر تهران در قالب نصب دستگاه و به اشتراک گذاشتناطلاعات مشترک در راستای تاب آوری شریان‌های حیاتی شهر تهران و... از جمله مواردی بود که در این جلسه پس از بحث و بررسی در دستور انجام قرار گرفت.