شناسهٔ خبر: 68368 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی:

بارش‌های پراکنده برای شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی/ استان‌های غرب خزر روز چهارشنبه سه تا پنج درجه خنک می‌شوند

باران فریبا گودرزی با اشاره به بارش پراکنده باران در مناطقی شمال غرب کشور برای روز شنبه، جوی آرام برای سایر مناطق کشور پیش‌بینی کرد و گفت: استان‌های غرب سواحل خزر روز چهارشنبه کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما را تجربه خواهند کرد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با رادیو اینترنتی وزارت راه و شهرسازی به تشریح آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هوا پرداخت و گفت: در طول هفته جاری برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده را انتظار داریمٰ و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.

وی افزود: برای امشب در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی انتظار بارش‌های پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: فردا در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی داریم و مجدداً روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه انتظار بارش‌های پراکنده برای شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز استان‌های غرب سواحل دریای خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود و دمای هوا بین سه تا پنج درجه خنک می‌شود

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با گاهی وزش ملایم باد را شاهد خواهد بود و بیشینه دمای هوای تهران نیز به ۳۴ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.