شناسهٔ خبر: 68424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان امسال انجام خواهد شد

بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر پروژه محور خلعت آباد- -شیرین سو به سمت قیدار

ربانی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه چهار خطه کردن محور خلعت آباد -کبودرآهنگ – شرین سو به سمت قیدار بیان کرد: ۱۱ کیلومتر از این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،"حسن ربانی ارشد" عنوان کرد: کل این پروژه حدود ۱۷۲ کیلومتر است که از این مقدار ۵۷ کیلومتر در استان همدان است.

ربانی خاطرنشان ساخت: این پروژه از کبودرآهنگ  شروع شده بود که با پیگیری ها و تلاش های پور مختار نماینده مردم  این شهرستان ۱۲ کیلومتر از خلعت آباد تا کبودرآهنگ هم به این طرح ملی اضافه شد و هم اکنون در حال مطالعه آن هستیم تا مجوز ماده ۲۳ پروژه را اخذ نماییم .

وی یادآور شد: از ۵۷ کیلومتر این پروژه ۲۰ کیلومتر در حال بهره برداری و ۱۸ کیلومتر در حال پیمان است و امیدواریم امسال با  کمک و حمایت  مدیران ارشد استان بتوانیم ۱۱ کیلومتر از این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و الباقی مسیر در آینده مورد مطالعه وبهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از این ۱۱کیلومتر  ۵/۵ کیلومتر  مربوط   به کنارگذر شیرین سو و  تقاطع غیر هم سطح  نگار آباد  است که در طرح نبوده و به منظور ارتقا ایمنی به کنارگذر اضافه شده است.

ربانی با اشاره به برخورداری بالای ۹۵ درصد جمعیت این شهرستان از راه آسفالته عنوان کرد: امسال نیز آسفالت دو محور ناصر آباد- زین آباد و شیخ جراح - مسجدین در دستور کار است که قبل از پایان فصل کاری انجام خواهد شد.

وی در رابطه با دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان کبودرآهنگ گفت: در حوزه خدمات شهری دو مجتمع اداری گل تپه و شیرین سو در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و در بحث طرح های شهری نیز طرح تفصیلی گل تپه و شیرین سو انجام و ابلاغ شده است.