شناسهٔ خبر: 68508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مدير كل دفتر ترانزيت سازمان راهداری از پايانه مرزی مهران

بازدید از مهران مدير كل دفتر ترانزيت و حمل و نقل بين المللي سازمان راهداری با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران و محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام, منوچهرسلمان زاده از قسمت های مختلف سایت پایانه مرزی مهران اعم از سالن تجاري ، دروازه ورود و خروج مرزي و ساختمان گذرنامه ، مجتمع خدماتي رفاهي و تمامی محورهای مواصلاتی سطح استان بازديد كرد.

وی هدف از این بازدید را بررسی محورهای مواصلاتی استان و زیرساخت های پایانه مرزی مهران برای خدمات دهی بهتر به زائران اربعین حسینی در ایام اربعین 98 عنوان کرد.

مدير كل دفتر ترانزيت و حمل و نقل بين المللي سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  اظهار داشت: با توجه به تجربه سالهای گذشته و تردد حجم زوار از پایانه مرزی مهران نسبت به سایر مرزها که بیش از 60 درصد تردد زوار از پایانه مرزی مهران انجام می شود در سال 98 برداشت هزینه ویزا پیش بینی می شود که حجم تردد زوار جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی بیشتر از سال گذشته باشد.

سلمان زاده افزود : به همین خاطر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صدد است امسال زیر ساخت های پایانه مرزی مهران تقویت و محورهای مواصلاتی که به مرز مهران منتهی می شوداز لحاظ ترافیکی ،ایمن سازی نموده و زمینه مناسبی برای تردد زائران و تسهیل حمل و نقل فراهم نماید.

لازم به یادآوری است: در این سفر خاوری مدیرکل ابنیه فنی ، لواسانی معاون ترانزیت و امور حمل و نقل بین الملی ، حمدالهی معاون حمل و نقل کالای سازمان راهداری  و دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام وی را همراهی کردند.