شناسهٔ خبر: 68541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات آسفالت ریزی پروژه محور اک به اسفرورین

روکش اسفالت مدیرکل راه و شهرسازی از انجام عملیات تعریض، بهسازی و اجرای روکش آسفالت تقاطع روستای اک تا شهر اسفروین به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: عملیات راهسازی و اجرای روکش آسفالت پروژه تقاطع روستای اک تا شهر اسفروین قطعه ای از طرح تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان به طول ۲۳ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه ۷ کیلومتر از این پروژه پیش تر به انجام رسیده بود، افزود: برای انجام عملیات تعریض، بهسازی و روکش آسفالت قطعه اک تا اسفرورین تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

برای نصب نیوجرسی به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: عملیات خط کشی پروژه نیز به انجام رسیده و در حال حاضر برای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی، زیر بار ترافیک قرار گرفته ولی برای نصب نیوجرسی و تکمیل این ۷ کیلومتر، به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

در صورت تخصیص۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت پل آغاز می شود

حق لطفی عنوان کرد: برای بخش باقی مانده پروژه تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان که بالغ بر ۷ کیلومتر می باشد، با توجه به قرار گرفتن رودخانه شال در طول مسیر و لزوم احداث یک دستگاه پل بزرگ بر روی آن، حداقل نیاز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار می باشد که پس از تخصیص عملیات اجرایی آن به انجام خواهد رسید.