شناسهٔ خبر: 68577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرمانده نیروی انتظامی استان

جلسه گیلان به منظور تامین زمین برای احداث ساختمانهای فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستانها جلسه مشترک مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد .

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، به منظور تعامل وهماهنگی بیشتروبرنامه ریزی برای تامین زمین برای احداث ساختمان‌های فرماندهی نیروی انتظامی در شهرستان‌ها وتامین مسکن برای کارکنان ناجا جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد .

  سرداراسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان  گیلان با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت وحفظ منافع مردم گفت: ساختمان‌های فرماندهی نیروی انتظامی در برخی شهرهای استان متناسب با وسعت شهری نیست، لذا انتظار می‌رود دولت محترم نسبت به تامین زمین در این شهرستان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی همچنین خواستار احداث مسکن اجتماعی برای پرسنل ناجا شدوگفت:این فرماندهی امادگی داردتا با مشارکت راه و شهرسازی نسبت به تامین واحدهای مسکونی برای این عزیزان همکاری نماید.

پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نیزدر این جلسه با بیان اینکه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور از تعهدات وزارت راه و شهرسازی است،تصریح کرد: با توجه به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت وحفظ آن در جامعه، ساخت مسکن اجتماعی را از وظایف وتعهدات وزارت راه وشهرسازی برشمردکه  با کمک بخش خصوصی اجرایی می گردد وبرای مجموعه خدوم نیروی انتظامی نیزاین امادگی وجود دارد تا واحدهای مسکونی در نظر گرفته شود.