شناسهٔ خبر: 68581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری استان مرکزی، قهرمان مسابقات فرهنگی ورزشی

فوتسال اراک تیم فوتسال راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی، قهرمان مسابقات فرهنگی ورزشی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی, معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل گفت: تیم فوتسال راهداری جایگاه نخست مسابقات فرهنگی ورزشی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی را به خود اختصاص داد.

عبدالله عبیاوی با اشاره به آغاز اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی با حضور ۷ تیم از هجدهم خردادماه در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک بیان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راه‌آهن، بانک مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل هواشناسی، فرودگاه و ناوبری هوایی در ۴ رشته ورزشی به رقابت پرداخته‌اند.

عبیاوی رشته‌های ورزشی این مسابقات را شامل تنیس روی میز و دارت ویژه آقایان و بانوان و فوتسال آقایان دانست و افزود: در این مسابقات تیم فوتسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی موفق به کسب مقام اول شد به طوری که در بازی نهایی با نتیجه ۵ بر۴ بانک مسکن را شکست داد.

وی اضافه کرد: تیم فوتسال در مصاف با هواشناسی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد، با ۷ گل تیم فرودگاه را درهم کوبید، در دوره مقدماتی با تیم بانک مسکن مسابقه را سه بر دو بُرد و تیم راه‌آهن را نیز ۴ بر ۳ پشت سر گذاشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به نتیجه مسابقات دارت بانوان گفت: در این مسابقات تیم‌های راه و شهرسازی، راهداری و راه آهن به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

عبیاوی بیان کرد: در مسابقات دارت ویژه آقایان تیم راه‌آهن به مقام نخست رسید و تیم‌های فرودگاه و راهداری عناوین دوم و سوم را کسب کردند، همچنین در مسابقات تنیس روی میز آقایان راه و شهرسازی اول و راهداری جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تیم راه آهن نیز به مقام سوم دست یافت.