شناسهٔ خبر: 68670 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون جدید برنامه‌ریزی و مديريت منابع وزارت راه و شهرسازی:

یکپارچه نبودن وظایف، چالش عمده در حوزه برنامه‌ریزی است

دو انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی/  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و عضو جدید هسته مرکزی گزینش  منصوب شدند معاون جدید برنامه‌ریزی و مديريت منابع وزارت راه و شهرسازی، عدم یکپارچگی وظایف را از چالش‌های عمده در حوزه برنامه‌ریزی خواند و گفت: در حوزه مدیریت منابع سعی می‌کنیم به سمت طبیعت سرمایه حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر محمود غفاری، معاون جدید برنامه‌ریزی و مديريت منابع وزارت راه و شهرسازی در مراسم معارفه خود با قدردانی از اقدامات مهندس امینی، معاون پیشین به آسیب‌شناسی حوزه برنامه‌ریزی در کشور پرداخت و گفت: در حوزه برنامه‌ریزی در کشور به‌خصوص در وزارتخانه‌هایی که حاصل تجمیع و ادغام چند وزارتخانه هستند، با چند چالش مواجهیم.

وی افزود: چالش عمده در این وزارتخانه‌های این است که عموماً اسامی ادغام شده است اما وظایف یکپارچه نشده است و در برنامه‌ریزی یکپارچه در کشور مشکل جدی داریم.

غفاری اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در بحث یکپارچه‌سازی با حمایت مجموعه وزارت راه و شهرسازی گام‌های جدی برداریم.

وی در ادامه به بیان نکاتی در خصوص مدیریت منابع پرداخت و گفت: مهم‌ترین کاری که باید در این حوزه انجام دهیم کاری است که باید برای طبیعت سرمایه انجام دهیم؛ سرمایه به‌جایی می‌رود که امنیت و ضمانت ارتقا داشته باشد و اگر بتوانیم این دو را برای سرمایه فراهم کنیم سرمایه مشتاقانه به سمت ما خواهد آمد.