شناسهٔ خبر: 6871 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ایرج ندیمی:

آخوندی در پیگیری مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان موفق عمل کرد/ نحوه توزیع بودجه و به ثمر رسیدن پروژه‌های حمل و نقلی نشانه پیگیری‌های موثر است

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آخوندی در پیگیری مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان موفق عمل کرد گفت: نحوه توزیع بودجه و به ثمر رسیدن پروژه‌های حمل و نقلی نشانه پیگیری‌های موثر است.

ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: باید اعتراف کنم دکتر آخوندی از وزاری بسیار توانایی است که از نظر ارتباط با نمایندگان مجلس٬ پیگیری مطالبات آن‌ها و نتیجه‌ بخشی مشکلات و مسائل از وزاری موفق تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عباس آخوندی دانش فراوانی در حوزه کاری خود دارد٬ افزود: شخصیت آخوندی به گونه‌ای است که کمتر نماینده‌ای پیدا می‌شود که مشکلی داشته باشد و آخوندی آن را مشکل خود و وزارتخانه نداند بنابراین تا حل آن مسئله موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: من سال‌هایی را در وزارت راه و شهرسازی خدمت کرده‌ام و آخوندی را یکی از پیگیرترین و نتیجه‌بخش‌ترین وزرای تاریخ انقلاب دیده‌ام. آثاری که در نحوه توزیع بودجه و به ثمر رساندن پروژه‌های حمل و نقلی کشور از خود به جای گذاشته گواه این مسئله خواهد بود.

ندیمی افزود: هر زمان که درخواستی برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی داشته‌ایم اگر وی در سفر استانی با هیئت دولت نبوده یا سفرهای مأموریتی نداشت٬ این دیدارها در همان هفته انجام شده است./

نظر شما