شناسهٔ خبر: 68737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت املاك و حقوقي راه و شهرسازي استان ايلام معرفي شد

انتصاب رفیعی با صدور حكمي از سوي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام، جعفر رفيعي به عنوان سرپرست معاونت املاك و حقوقي اين اداره كل معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, قبل از مهندس رفيعي مهندس محمد نادعلي پور به مدت چهار سال مدير حوزه املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي استان بود كه طبق قانون به جهت شركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه جنوب استان دو هفته پيش از سمت خود كناره گيري كرده بود.

بنا بر اين گزارش مديركل راه وشهرسازي استان در مراسمي كه در اين زمينه برگزار شد ضمن تجليل از خدمات ارزنده مهندس نادعلي پور در طول تصدي معاونت املاك و حقوقي اين اداره كل از مهندس رفيعي خواست در راه خدمتگزاري به مردم شريف استان نهايت تلاش خود و همكاران اين حوزه را به كار گيرد.

علي اصغركاظمي در اين جلسه به كسب مقام دوم كشوري اين اداره كل در عملكرد حوزه املاك و حقوقي كه اخيراً اعلام شد اشاره كرد و افزود : اين مهم به جهت تلاش شبانه روزي و پي گيري امورات مربوط به تحصيل اراضي ملي و موات داخل محدوده شهرها، اخذ قراردادهاي اجاره عرصه مسكن مهر، واگذاري زمين به اقشار ويژه، تعيين تكليف پرونده هاي حقوقي، انتقال اسناد مالكيت در راستاي قراردادهاي واگذاري و ... بوده است.