شناسهٔ خبر: 68802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی سیستان و بلوچستان

جلسه زاهدان در اولین جلسه ستاد بازآفرینی سیستان و بلوچستان ساماندهی مناطق حاشیه شهرهای زاهدان و چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اولین جلسه ستاد باز آفرینی استان به ریاست استاندار و با حضور معاون رئیس جمهور دکتر نهاوندیان و هیئت همراه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

 در این جلسه که پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور داشت تفاهم نامه جامع همکاریهای وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساماندهی مناطق حاشیه شهرهای زاهدان و چابهار مورد بررسی قرار گرفت.

با امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری های فنی مهندسی ، مالی و اعتباری برای ساماندهی و توسعه کسب و کار و توانند سازی افراد ساکن در محلات فراهم خواهد آمد.

در این جلسه نهاوندیان ضمن اشاره به ظرفیت های موجود و همچنین چالشهای پیش رو در استان ابراز امیدواری کرد با عزم جدی استاندار و هم افزایی دستگاهها ما در آینده ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در این مناطق خواهیم بود در ادامه وی قول مساعد داد که ضمن انعکاس مسائل و مشکلات در محضر رئیس جمهور از ظرفیت دولت در این خصوص استفاده شود.