شناسهٔ خبر: 68942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دستور وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری فوری و جدی علت سانحه تصادف بزرگراه شیراز - خرامه و برخورد با مقصران احتمالی

تصادف در پی انتشار فیلم ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص حادثه رانندگی محور شیراز - خرامه، وزیر راه و شهرسازی دستور بررسی فوری دلایل سانحه و بررسی وضعیت محور مربوطه، همچنین برخورد با متخلفان احتمالی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر برداری یک شهروند خبرنگار مبنی بر رویداد سانحه تصادف در بزرگراه شیراز - خرامه به دلیل نبود تابلو‌های هشدار دهنده و سرعت‌گیر و دوطرفه شدن ناگهانی جاده منتشر شد که به نقل از گوینده ناشناس این کلیپ، دختر ۲۰ ساله‌ای بر اثر برخورد با بلوک سیمانی داخل جاده جان سپرد و دو نفر از سرنشینان نیز بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ما در این کلیپ شخصی که هویتش را مشخص نمی کند، خبر از فوت دختر ۲۰ ساله خود بر اثر این تصادف داده و از مردم استمداد می‌طلبد تا کلیپ ضبط شده را در شبکه‌های اچتماعی منتشر کنند. ضمن آنکه به نظر می‌رسد تصاویر کلیپ به شکلی هماهنگ با صدای گوینده است و ظاهرا گفته‌های گوینده را مبنی بر نبود تابلوهای هشدار دهنده و وجود مانع بتونی در وسط جاده و امکان بروز تصادف به‌ویژه در شب تایید می‌کند.

بر اساس این گزارش، این ویدئو منبع موثقی ندارد و در حاصر با وجوداینکه معلوم نیست چه کسی ان را ضبط کرده۰ شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار ان هستند.

در پی انتشار این کلیپ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم و بررسی جدی ابعاد رویداد و روشن شدن حقایق، همچنین برخورد با مقصران احتمالی در صورت صحت خبر را صادر کرد.