شناسهٔ خبر: 68970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حل مشکلات مسکن مهر با همکاری راه و شهرسازی همدان و مدیریت شهری

جلسه همدان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در نشست صمیمی با رئیس واعضای شورای شهرهمدان ضمن تشکر از توجه شورا و شهرداری به مشکلات مردم به ویژه همشهریان مناطق بازآفرینی ، گفت: شورایی که توجه به محرومان را اولویت کاری خود قرار داده است بسیار ارزشمند بوده و باید به این شورا کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،" حسن ربانی ارشد" در خصوص رفع مشکل مسکن مهر اظهار کرد: محوطه سازی و دیوار حایل یکی از مشکلات مسکن مهر است که اعتباراتی برای این موضوع در شهر همدان و ملایر در نظر گرفته شده است که می طلبد در این زمینه تفاهم نامه ای با شهرداری همدان منعقد شود.

وی ادامه داد: پیش نویس تفاهم نامه برای انعقاد قرارداد با شهرداری تهیه شده است و در حال حاضر شهرداری ملایر با اداره راه و شهرسازی این تفاهم نامه را امضا کرده و لازم است شهرداری همدان نیز در این زمینه اقدام کند تا بتوان اعتبار مورد نظر را تخصیص داد.

وی از همراهی و تعامل راه و شهرسازی با شهرداری همدان جهت رفع مشکلات خبرداد و یادآورشد: در حال حاضر ۳ میلیارد تومان اعتبار برای جداره سازی میدان امام ( ره) از محل اعتبارات بازآفرینی در نظر گرفته شده است که باید در این زمینه شهرداری همدان اقدام سریع انجام دهد تا بتواند اعتبار تخصیصی را جذب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز دراین نشست گفت: همراهی اداره کل راه و شهرسازی با شورا و شهرداری همدان بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت شهری در خدمت رسانی به مردم را حل کرده است.

کامران گردان اضافه کرد: افراد بسیاری برای رفع مشکلات مسکن مهر به شورای شهر همدان مراجعه می کنند که نیاز است با همفکری و همکاری شورا، شهرداری و راه و شهرسازی این مشکلات را حل کرد.