شناسهٔ خبر: 69013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محورهای های مواصلاتی شهرستان نقده آذربایجان غربی

روکش آسفالت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با موضوع بررسی روند توسعه شهرستان نقده از آغاز بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در امسال داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، در این جلسه مدیر این اداره کل با اشاره به ‌بهسازی و آسفالت ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده در امسال گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای اجرای نهضت آسفالت و‌ ساماندهی و ایمن‌سازی تقاطع حیدر آباد نقده به صورت امانی و‌ پیمانی در صورت تامین اعتبار و اجرای آسفالت از منابع استانی آمادگی کامل را دارد.

 ارسلان شکری گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور محمدیار -نقده ، بهسازی و روکش آسفالت و نیز تعریض و بهسازی محور نقده - اشنویه از مهمترین پروژه های راهداری در دست اجرای شهرستان نقده است.

شکری به برنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان نقده اشاره کرد و افزود: در کنار این طرح، خط کشی محورهای ارتباطی وحذف نقاط پر تصادف جاده های این شهرستان در دستور کار قرار دارد که حذف سه نقطه پر تصادف دوآب، پیچ عبرت و قارنا از جمله این نقاط در محور نقده - پیرانشهر را شامل می شود.

 این مقام مسئول در پایان به آغاز نهضت آسفالت راه‌های روستایی استان  با رویکرد حداکثر برخورداری با کمترین حجم عملیات و هزینه و با اولویت محورهای آنتنی و آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این خصوص اشاره نمود و گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحول شگرف در بهسازی راه‌های روستایی باشیم.