شناسهٔ خبر: 6905 - سرویس راهنمای پایگاه خبری
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اميني: نقطه ارتباطی هر دستگاه اجرایی با مخاطبانش پایگاه خبری است

بازدید معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه نیاز است گزارش فعالیت‌های وزارتخانه به طور یکپارچه و منسجم درآید تا در معرض دید عموم قرار گیرد گفت: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند در این حوزه نقش مهم و موثري ایفا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی امروز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد و گفت:‌ وزارتخانه به طور مقطعی فعالیت‌ها و اقدامات خود را اطلاع‌رسانی می‌کند اما نیاز است گزارش فعالیت‌ها به طور یکپارچه و منسجم درآید تا در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی افزود: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی می‌تواند در این حوزه نقش مهم و موثری ایفا کند چراکه در نهایت آمارها و گزارش عملکرد وزارتخانه باید تبدیل به جمله‌های خبری شود تا مخاطب از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه راه و شهرسازی اطلاع پیدا کند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: نقطه ارتباطی هر دستگاه اجرایی با مخاطبانش پایگاه خبری است انشاءالله بتوانیم از ظرفیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استفاده و به غنای مطالب خبری کمک کنیم./

نظر شما