شناسهٔ خبر: 69068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از کمربندی شمالی این شهر

بازدید کمربندی اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از عملیات اجرایی کمربندی شمالی شهرکرد با اعلام رضایت نسبی از این پروژه، گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در بخش حمل و نقل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، نوریان در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی کمربندی شمالی عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیر ساخت های مناسب در بخش حمل و نقل است.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن، سامان در مجلس شورای اسلامی ار حمل و نقل جاده ای به عنوان حمل و نقل غالب در استان یاد کرد و افزود: از آنجایی که ۱۰۰ درصد حمل و نقل استان از طریق حمل و نقل جاده ایی صورت می گیرد ، می بایست نگاه ویژه ای به این بخش شود.

وی تصریح کرد:خوشبختانه اقدامات مؤثری و در خور توجهی در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل در استان انجام و یا در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به پروژه های در حال اجرا در استان گفت: کمربندی شمالی  با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و حدود ۵/۵ کیلومتر طول مسیر دارد و اتصال آن به جاده سامان ترافیک جاده ای استان کاهش و ایمنی حمل و نقل افزایش می یابد.

نوریان و حسینی از آغاز به کار و تجهیز کارگاه پروژه تقاطع غیر همسطح هفشجان نیز بازدید کردند.