شناسهٔ خبر: 69139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش‌ترین تردد سه ماهه امسال لرستان در سه‌راهی چالانچولان- دورود به ثبت رسید

تردد در سه ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۳۲میلیون تردد در محورهای لرستان به ثبت رسید که بیش‌ترین میزان تردد به محور سه‌راهی چالانچولان- دورود اختصاص داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان, عباس شرفی گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه تعداد ۳۲‌میلیون و ۵۲۰ هزار و ۸۴۵‌ وسیله‌نقلیه در راه‌های استان لرستان تردد داشته‌ است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۶۵۶ وسیله‌نقلیه ۴درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد شش میلیون و ۴۸۱ هزار و ۳۴۳ دستگاه بود که در مقایسه با هفت میلیون و ۴۷ هزار و ۵۸۵ تردد سال گذشته با هشت درصد کاهش روبرو گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین تردد به تعداد یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۳۹ وسیله نقلیه به محور سه‌راهی چالانچولان-دورود اختصاص داشته و کمترین تردد سهم محور بروجرد-بیرانشهر با ۸۵هزار و ۲۴۸ وسیله نقلیه بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: سرعت متوسط وسایل‌نقلیه در محورهای استان در سه‌ماهه امسال ۷۷ کیلومتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ تغییری نداشته است.

برچسب‌ها: