شناسهٔ خبر: 69186 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ترمیم و بازسازی تمام جاد‌ه‌های مناطق سیل زده تا پایان سال آینده

حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور : تا پایان سال آینده تمام جاده‌های مناطق سیل زده ترمیم و بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به خسارت سیل به  ۱۴ هزار کیلومتر  از جاده‌های کشور گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار کیلومتر از این جاده‌ها ترمیم شده و تا پایان سال آینده تمام این ۱۴ هزار کیلومتر جاده در سطح کشور ترمیم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تلاش بیش از ۲۰ هزار نیروی فعال در راهداری کشور افزود: استان اصفهان به عنوان قطب حمل‌ونقل و چهار راه کشور بیشترین کمک‌رسانی را به مناطق سیل زده به خصوص استان های لرستان و خوزستان داشته است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در همایش تقدیر از راهداران این استان با اشاره به وجود بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه دراین استان گفت: بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل اداره کل راهداری استان با کمک ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات جاده ی وظیفه نگهداری و بهسازی جاده های استان را بر عهده دارند.

فرزاد دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان شاهراه کشور است و آمادگی کامل برای کمک رسانی به سایر استان های کشور را دارد افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در سیل امسال علاوه بر کمک رسانی در جاده های خسارت دیده از سیل غرب و جنوب استان بیش از ۹۰ نیرو برای کمک رسانی به استان های سیل زده کشور اعزام کرده است.