شناسهٔ خبر: 69202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کارشناسی واگذاری زمین معوض در گلستان برگزار شد

جلسه گلستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : جلسه کارشناسی واگذاری زمین معوض به واحد های مسکونی دارای سند و پروانه ساخت در شهرهای آسیب دیده در سیل اخیر استان با حضور نمایندگان فرمانداری ها و شهرداران شهرستان های آق قلا ، گمیشان، مینودشت و گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ,  تیموری گفت : با توجه به قوانین موجود در کشور و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و مدیریت ارشد استان مبنی بر واگذاری معوض زمین به واحد های مسکونی مجاز خسارت دیده در سیل اخیر استان گلستان در خصوص چگونگی نحوه واگذاری این جلسه برگزار شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد : زمین ها به صورت رایگان واگذار می شود و به افرادی که واحد های مسکونی شان در سیل اخیر تخریب شده و  امکان بازسازی و بنای مجدد ندارند و دارای پروانه از شهرداریها و دهیاری ها بوده و به شرط تحویل زمین قبلی به سازمان متولی طی مراحلی واگذار خواهد شد.

وی افزود : مصوبات این جلسه جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات به استانداری ارجاع میشود.

 در این جلسه علاوه بر نمایندگان فرمانداری ها و شهردارهای شهرهای آسیب دیده در سیل اخیر استان گلستان ، نمایندگان اداره کل مدیریت بحران ، اداره کل ثبت اسناد و املاک ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب منطقه ای استان گلستان حضور داشتند.