شناسهٔ خبر: 69218 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور کمیجان- میلاجرد استان مرکزی

بیل رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمیجان گفت: نقطه حادثه‌خیز محور کمیجان- میلاجرد استان مرکزی به طول ۳۱۰ متر و عرض ۱۱ متر رفع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی داوودی با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان کمیجان اظهار داشت: در این راستا نقطه حادثه‌خیز محور کمیجان- میلاجرد به طول ۳۱۰ متر و عرض ۱۱ متر جهت اصلاح قوس قائم به صورت امانی رفع شد.

وی با بیان اینکه این پروژه توسط ۹ نفر از نیروهای راهداری انجام گرفت، افزود: برای اجرای این پروژه هفت دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه سواری مورد استفاده قرار گرفته است.

داوودی با اشاره به اهمیت این محور با توجه به حجم ترددها، میزان تردد شبانه‌روزی این محور را شش هزار دستگاه دانست و گفت: در این مسیر ۳۱ روستا و سه شهر خنداب، میلاجرد و ملایر قرار دارد.

وی در ادامه به پروژه احداث محور جایگزین جهت راه ارتباطی روستای سیجان با روستای طرلان اشاره کرد و افزود: این مسیر به طول حدود دو كيلومتر، با استفاده از تجهيزات وماشين‌آلات اداره كميجان در مدت ١٨ روز احداث شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کمیجان اضافه کرد: این پروژه توسط ۶ نيروي راهداری و با کمک ۵ دستگاه ماشين‌آلات راهداری اجرایی شد.