شناسهٔ خبر: 69233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام روکش آسفالت گرم محور قاین- علی آباد خراسان جنوبی

غلطک لاستیکی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین- علی آباد به طول ۸ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، سید علی اکبر قریشی اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی قاینات و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول ۸ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی- امانی و در خرداد امسال توسط پیمانکار اجرایی شد, همچنین عملیات لکه گیری تمام عرض جاده در دو محور سراهی خواف- اسفدن به طول ۳ کیلومتر و محور مهدی آباد-تیگاب به طول ۲ کیلومتر به صورت امانی و توسط اداره راهداری شهرستان قاین آسفالت و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی  شهرستان قاین را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم خواهد کرد همچنین عملیات روکش محور سراهی خواف- کالشور حد فاصل فرخی- مهدی آباد به طول ۱۴ کیلومتر از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است که در امسال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین، در پایان متذکر شد: شهرستان قاین  دارای  بیش از ۲۱۰۲  کیلومتر جاده (آسفالته و شوسه) است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله و به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره  قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و اولویت بندی آن ها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام خواهد شد.