شناسهٔ خبر: 69274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار مجدد پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان

جلسه لاهیجان مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از آغاز به کار مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان خبر داد وگفت :عملیات اجرایی این تقاطع که به دلیل عدم تعهدات پیمانکار پیشین متوقف شده بود ، مجددا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان, درجلسه ای که با حضور مدیرکل راه وشهرسازی ، نماینده شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در گیلان ، فرماندار ، شهردارلاهیجان و پیمانکاران مربوطه برگزارشد، پدرام از آغاز به کار مجدد تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان خبر داد وگفت :عملیات اجرایی این تقاطع که به دلیل عدم تعهدات پیمانکار پیشین متوقف شده بود ،مجددا  آغاز شد.

وی افزود: این پروژه پس از عدم تکمیل تعهدات پیمانکار مربوطه لغو و به پیمانکار دیگری واگذار شد که امیدوارم طی مدت معین به اتمام برسد.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به حجم ترافیک موجود در منطقه خواستار تسریع درعملیات اجرایی پروژه شد وگفت: امیدواریم با کمک شهرداری وفرمانداری شهرستان، ارزیابی املاک واراضی اطراف پروژه در اسرع وقت انجام گیرد.

در ادامه این جلسه پردل نژاد نماینده شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در گیلان، طول کلی این پروژه را بالغ بر۴۶۸۷ متر عنوان کرد وافزود: اعتبار این پروژه ۴۰میلیارد ریال که قراراست طی مدت ۲۴ ماه اجرایی شد.