شناسهٔ خبر: 69279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی نقاط پرحادثه جاده‌های مازندران

روشنایی سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از آشکارسازی ۵۰ نقطه پرحادثه استان در قالب احداث روشنایی نقطه‌ای با صرف اعتباري بالغ بر ۲۷ ميليارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران,  محسن یمینی اظهار داشت : ايمن سازي محورهاي اصلي، فرعي ، روستايي و ... يكي از برنامه‌هاي مهم و اساسي اين اداره كل بوده كه برای جلوگيري از بروز حوادث ناگوار جادهاي و حفظ جان مردم شريف در سفرها و رانندگي انجام مي‌گيرد.

وی در ادامه به اهمیت ایجاد روشنایی در ارتقای ایمنی اشاره و اظهار داشت : قابليت رويت اشيا نقش مهمي در ايمني رانندگان، روان سازي ترافيك و استفاده بهينه از جاده و محور هاي برون شهري دارد.

سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران ضمن اشاره به آشکار سازی ۵۰ نقطه پر حادثه در محورهای استان در قالب ایجاد روشنایی نقطه ای عنوان نمود : محور شیرگاه –سوادکوه، محور فریدونکنار، محور نور  از جمله نقاطی بودند که عملیات احداث روشنایی نقطه ای  در آنها انجام گرفته است.

گفتنی است ۳۸۰ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران دارای روشنایی است.