شناسهٔ خبر: 69308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

تماس تلفنی سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیش‌تر و ارتباط آسان‌تر با مشتریان و تسهیل خدمات‌رسانی و فضای کسب و کار راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیراین اداره کل با اشاره به تلاشهای پیگیرانه به‌منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان که برای  پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق  شهروندی  در نظام اداری  صورت می پذیرد، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهد، پست صوتی  و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری  راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

عادل دریس با اشاره به اینکه این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت  از حقوق مصرف کنندگان  تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله ی اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری  و حفظ حریم خصوصی  اشخاص  و در چارچوب  وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری  ۵۲۰۲ و مشترکین خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه‌های تلفن همراه با شماره گیری ۰۶۱۵۲۰۲ می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره مند شوند.