شناسهٔ خبر: 69328 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی 

 نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو آغاز به کار کرد

میز ملی لجستیک ماکو نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حوزه لجستیک برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین میز ملی لجستیک ایران در منطقه آزاد ماکو واقع در استان آذربایجان غربی به مدت دو روز هفدهم و هجدهم تیرماه با حضور جمعی از مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود. 

شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، مهدی صفری‌مقدم مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل‌ونقل، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر لجستیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سید علیرضا سید وکیلی مدیرکل دفتر مهندسی حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن به نمایندگی از وزارت راه‌وشهرسازی در این مراسم شرکت کرد. 

گفتنی است: میز ملی لجستیک ایران رویدادی است که به ابتکار و اجرای مجله‌ی لجستیک و زنجیره تأمین طراحی و برنامه‌ریزی شده و مقرر است به صورت ماهیانه در یکی از مراکز و قطب‌های لجستیکی کشور به میزبانی دستگاه مسؤول لجستیک منطقه برگزار شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد معرفی ظرفیتهای لجستیکی میزبان به فعالان و دست‌اندرکاران لجستیکی کشور و فراهم ساختن محیطی تخصصی برای بحث و تبادل‌نظر فعالان و مسؤولین محلی و ملی در راستای تمرکززدایی از صنعت لجستیک کشور است.