شناسهٔ خبر: 69334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :

رویکرد اداره کل راه و شهرسازی گلستان به سمت رونق انبوه سازی مسکن در استان است

جلسه گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان بیان داشت: پیرو تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رویکرد وزارت متبوع، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز به دنبال رونق در صنعت ساخت و سازمسکن در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وش هرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره  کل راه و شهرسازی استان گلستان ، "حسین محبوبی " در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گفت : با توجه به سیاست های ابلاغی و اجرای طرح های مختلف  تشویقی در راستای انبوه سازی از سوی وزارت خانه متبوع و حمایت دولت از این طرح ها با هدف رونق صنعت ساخت و ساز ، انتظار می رود اعضای انجمن انبوه سازان استان و سرمایه گذاران دراین صنعت پا پیش بگذارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری ، اقدام ملی و طرح مشارکتی از جمله اقدامتی بوده است که در سالهای اخیر توسط وزارتخانه راه و شهرسازی با هدف تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی و ساکنین در بافت های مختلف شهری علی الخصوص بافت فرسوده ارائه کرده است.

وی درا دامه شرایط حضور انبوه سازان در ساخت و ساز مسکن در محدوده های بافت فرسوده موجود در شهرستانهای استان را مناسب دانست و تاکید نمود در راستای حل مشکل مسکن در استان و خانه دار شدن هم استانیها در طرح های فوق مشارکت جدی داشته باشند.

در ادامه این جلسه رییس و اعضای هیات مدیره انجمن مسائل و موارد خودرا بیان و خواستارحل مشکلات و تجدید نظر برخی از بخش نامه های صادره شدند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص شناسنامه فنی ساختمان ، مشارکت در طرح انبوه سازی مسکن و صدور پروانه تشخیص صلاحیت انبوه سازی بحث و گفتگو شد .