شناسهٔ خبر: 69376 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل «هما» در حوزه خوزستان خبر داد:

آغاز پروازهای حج از فرودگاه اهواز / انتقال ۴۳۵۰ زائر خوزستانی با پروازهای «هما»

حج اهواز مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حوزه خوزستان از آغاز پروازهای حج تمتع در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: امسال ۴۳۵۶ زائر خوزستانی با پروازهای «هما» به مدینه منوره منتقل خواهند شد.

احمد جعفری، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حوزه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آغاز پروازهای حج تمتع این شرکت در فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: روز گذشته نخستین پرواز حج استان خوزستان، ساعت ۲۰:۲۰ با شماره پرواز ۱۵۰۶ فرودگاه اهواز را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته دو پرواز دیگر نیز  با شماره پروازهای ۱۵۱۰ و ۱۵۱۴ به ترتیب در ساعت‌های ۲۱:۳۰ و ۲۲ در فرودگاه اهواز به مقصد مدینه انجام شد.

جعفری با بیان اینکه پروازهای حج فرودگاه اهواز از  ۱۷ تیر آغاز شده و تا غروب روز ۲۳ تیر ادامه دارد، گفت: مجموعا ۴۳۵۶ زائر با ۱۸ پرواز از فرودگاه اهواز عازم مراسم حج خواهند شد.

وی افزود: تمام این پروازها به مقصد مدینه منوره انجام می شود و در واقع می توان گفت تمام زائران استان خوزستان، مدینه اول هستند. 

مدیر کل «هما» در حوزه خوزستان با اشاره به اینکه امروز نیز سه پرواز حج در برنامه پروازی فرودگاه اهواز وجود دارد، گفت: پرواز اول امروز با شماره پرواز ۱۴۵۸ ساعت ۹:۳۰ صبح با تعجیل، یعنی ۱۰ دقیقه زودتر از برنامه اعلام شده انجام شد.

وی ادامه داد: دو پرواز دیگر نیز با شماره پروازهای ۱۴۵۲ و ۱۴۶۰ به ترتیب در ساعت ۲۱:۴۰ و ۲۲:۴۰ امشب انجام خواهد شد.