شناسهٔ خبر: 69449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی:

دستگاه قضا با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی و رییس دادگستری فارس رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه موضوع زمین امروزه موضوع بسیار ارزشمندی است که باعث ورود سودجویان، دلالان و زمین‌خواران به این حوزه نیز شده است، گفت: دستگاه قضا با قاطعیت تمام  با زمین‌خواران برخورد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی فارس، مهندس فیروز تکاور، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در دیدار با حجت‌الاسلام حاج کاظم موسوی گفت: با توجه به اینکه بحث زمین از ارزش بالایی برخوردار است و حفاظت و حراست از زمین های دولتی در محدوده شهرها بر عهده مجموعه راه و شهرسازی است و این موضوع مسئولیت ما را حساس‌تر و سخت‌تر می کند.

وی در خصوص وضعیت راهسازی در استان فارس با اشاره به اینکه بیشترین پروژه‌های راهسازی ملی در استان فارس در حال اجراست، گفت: آزادراه شیراز – اصفهان با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از پروژه‌های در دست اجرا است و تمام قطعات این پروژه فعال هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: آزادراه شیراز – اصفهان می تواند تحول عظیمی در استان ایجاد نماید ضمن اینکه ۱۳۵ کیلومتر از مسافت شیراز – اصفهان را کاهش می دهد.

وی اضافه کرد: پروژه های احداث راه آهن نیز در مسیرهای مختلفی فعال است و تلاش ما این است که فارس چهارراه ریلی کشور گردد.

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در ادامه صحبت ها افزود: حوزه فعالیت راه و شهرسازی بسیار گسترده است هم از لحاظ راهسازی و هم از لحاظ مسکن و املاک و شهرسازی. پس باید دستگاه قضا برای رسیدن به اهداف این اداره کل که همان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است با تمام قوا یاری دهد.

وی اظهار داشت باید بگونه ای رفتار کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از مزایای زمین در محدوده شهرها برای اجرای پروژه های خدماتی، فرهنگی، ورزشی و .... برخوردار شوند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: باید از فرصتهایی که خداوند برای خدمت به هموطنانمان در اختیارمان قرار داده کمال بهره برداری را ببریم و توشه ای برای آخرت خود مهیا کنیم.