شناسهٔ خبر: 69464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره توجیهی کارکنان راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد

دوره توجیهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت برای کارکنان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت قربانی‌راد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: کلاس‌های آموزشی به‌صورت حضوری و در ۹۸ ساعت آموزش توسط اساتید مورد تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان شمالی در آمفی تئاتر  این اداره کل در حال برگزاری است.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی قربانی‌راد بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور ۱۵ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام و تعدادی از کارکنان پیمانی و قرار داد کار معین و در هفت بخش  از تاریخ ۹ تیر ماه ۹۸ تا ۹ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: مباحث این هفت بخش شامل: اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی در نظام اداری، آشنایی با ماموریت‌ها و ساختار اداری دستگاه محل خدمت، فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان، آشنایی با ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی، کار تیمی و حل مسائل، قانون مدیریت خدمات کشوری و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: در پایان هر بخش از این دوره، آزمون کتبی برگزار می‌شود تا در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه صادر گردد.

قربانی‌راد در پایان یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های اجرایی و البته فنی و تخصصی استان همواره نیازمند به‌روز رسانی اطلاعات و دانش کارشناسان و کارکنان خود است تا در این راستا بتواند خدمات بهتر و هوشمندانه‌تری را به مردم عزیز ارائه کند.

 

 

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی