شناسهٔ خبر: 69524 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

انجام هفت پرواز حج از فرودگاه های امام خمینی(ره)، یزد، اهواز و ساری

هواپیما هما امروز ۲۲ تیرماه، هفت پرواز برای اعزام زائران به مراسم حج تمتع در شهرهای تهران، یزد، اهواز و ساری برقرار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه ارائه شده از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نشان می دهد در روز ششم از عملیات اعزام زائران به مراسم حج تمتع، ۷ پرواز به انتقال زائران از مقاصد تهران، یزد، اهواز و ساری به مدینه منوره می‌پردازند.

بر اساس این گزارش در روز ۲۲ تیرماه ۲ پرواز با شماره‌های ۱۴۶۴ و ۱۵۶۶ به ترتیب در ساعت های ۲۲:۱۵، ۲:۴۰ روز بعد فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

پروازهای فرودگاه یزد به مقصد مدینه در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۹:۰۰ با شماره پروازهای ۱۴۵۴ و ۱۴۵۸ انجام می‌شوند.

همچنین در این روز ۱ پرواز در فرودگاه اهواز با شماره ۱۴۶۰ در ساعت ۲۳:۵۵ به مقصد مدینه منوره انجام خواهد شد.

امروز فرودگاه ساری نیز میزبان دو پرواز حج تمتع است و این دو پرواز در ساعت‌های ۲۰:۴۰ و ۲۲:۲۰ با شماره‌های ۱۴۵۲ و ۱۴۵۶ انجام می‌شود.

شایان ذکر است زائران گرامی می توانند آخرین اطلاعات مربوط به پروازهای خود را از طریق وب سایت "هما" به نشانی www.iranair.com دریافت نمایند

زائران محترم می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره‌های ۰۲۱۴۶۶۲۵۱۵۱، ۰۹۱۲۲۹۹۷۱۰۸ و ۰۹۱۲۱۱۳۲۵۴۰، در مورد پروازهای فرودگاه یزد با شماره‌های ۰۳۵۳۶۲۲۰۸۹۰ و ۰۳۵۳۷۲۱۷۸۸۱، در مورد پروازهای فرودگاه اهواز با شماره‌های ۰۶۱۳۴۴۴۰۴۰۰ و ۰۶۱۳۴۴۴۲۰۹۳ و در مورد پروازهای فرودگاه ساری با شماره‌های ۰۱۱۳۳۷۲۲۵۱۱، ،۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۲، ۰۱۱-۳۳۷۲۳۷۹۱ و ۰۱۱-۳۳۷۲۲۵۱۳  تماس حاصل کنند.

 

برنامه پروازهای حج تمتع در تاریخ ۲۲ تیر

نام فرودگاه شماره پرواز ساعت پرواز مقصد
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۴۶۴ ۲۲:۱۵ مدینه منوره
فرودگاه امام خمینی (ره) ۱۵۶۶ ۲:۴۰ روز بعد مدینه منوره
فرودگاه شهید صدوقی یزد ۱۴۵۴ ۰۶:۰۰  مدینه منوره
فرودگاه شهید صدوقی یزد ۱۴۵۸ ۰۹:۰۰ مدینه منوره
فرودگاه بین المللی اهواز ۱۴۶۰ ۲۳:۵۵ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۴۵۲ ۲۰:۴۰ مدینه منوره
فرودگاه دشت ناز ساری ۱۴۵۶ ۲۲:۲۰ مدینه منوره