شناسهٔ خبر: 69527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دسترسی سامانه نظارت عالیه به دستگاه‌های اجرائی در استان مرکزی

عزیزی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی از عملیاتی شدن دسترسی کلیه شهرداریهای استان به سامانه نظارت عالیه در استان مرکزی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، کارگاه آموزشی سامانه نظارت عالیه جهت توضیح گردشکار نظارت عالیه، استفاده از وب سایت، نحوه ثبت بازدیدها و همچنین مشاهده اطلاعات و جزئیات و اقدامات صورت گرفته در پروژه های مورد بازدید در نرم افزار مورد نظر در سالن جلسات ، با حضور نمایندگان فنی کلیه شهرداریهای استان، برگزار شد.

علیرضا عزیزی در حاشیه این جلسه گفت : با توجه به سیاست های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در خصوص گسترش سامانه نظارت عالیه کشوری ، نرم افزار نظارت عالیه و نحوه عملکرد آن جهت کاربران این سیستم از جمله شهرداریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور نمایندگان فنی کلیه شهرداریهای استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود : با توجه به ایجاد لینک دسترسی به نرم افزار مربوطه برای شهرداری ها جهت ورود و مشاهده اطلاعات بازدیدهای گروه نظارت عالیه توسط وزارت راه و شهرسازی ، لذا دسترسی کلیه شهرداری ها به این نرم افزار ظرف یک ماه آینده برقرار خواهد شد.

 عزیزی بیان داشت : همچنین با توجه به  نیاز دریافت اطلاعات از نرم افزار صدور پروانه های ساختمانی  صادره توسط شهرداری ها ، مقرر گردید شهرداری ها مطابق مفاد مواد ۳۰و۳۴و۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به ارائه دسترسی به سامانه صدور پروانه ساختمانی به اداره کل راه و شهرسازی جهت مشاهده مشخصات پروژه های بازدید شده توسط نظارت عالیه نیز اقدام کنند.