شناسهٔ خبر: 69548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در هواشناسی گیلان

دادرس گیلان کارگاه شناخت انواع مواد مخدر و تبعات اجتماعی ناشی از مصرف آن در جامعه توسط اداره کل هواشناسی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، به منظور آشنایی با انواع مواد مخدر و چگونگی بدام افتادن در چنبره آلودگی به مواد مخدر کارگاه آموزشی "شناخت انواع مواد مخدر وآشنائی با عوارض سؤ مصرف مواد مخدر" در سالن اجتماعات اداره کل هواشناسی استان گیلان برگزارشد.

مدیر کل هواشناسی استان گیلان در ابتدای این کارگاه یکی از عمده‌ترین دلایل آلودگی به این مواد افیونی را نداشتن دانش کافی و پائین بودن سطح تحصیلات افراد دانست و برگزاری این کار گاه را جهت ارتقای اطلاعات و دانش همکاران خود بسیار مفید و به‌جا عنوان کرد.

محمد دادرس با اشاره به بالا بودن سطح آگاهی و تحصیلات در اداره متبوع خود این موضوع را یکی از شاخصه‌های مهم جایگاه مناسب هواشناسی در استان گیلان بیان کرد.

 در این کارگاه جناب سروان وحیدی از فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با ارائه یک پاورپوینت انواع مواد مخدر شامل سنتی وصنعتی و عوارض ناشی از مصرف آنها را برای همکاران تشریح کرد و در خاتمه کارگاه به سؤالات شرکت کنندگان در این کارگاه پاسخ داد.

برچسب‌ها: