شناسهٔ خبر: 69552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاكسازي و زيبا سازي حريم راه هاي مازندران

نظافت جاده مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده ای مازندران از پاكسازي و زيباسازي حريم راه هاي استان در راستای اجرای طرح " مازندران پاک "خبر داد و افزود: پاكسازي و زيباسازي حريم راه هاي ارتباطي استان ( از شرق تا غرب ) با جديت و تلاشي مضاعف در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلي نجفي ضمن اعلام اين خبر ، به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و عنوان کرد: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در محورهاي ارتباطي مازندران ، بايد حاشيه و حريم راه هاي اين استان سرسبز ، همواره پاك و زيبا باشد. وي اظهار داشت: تمامي مسئولين ذيربط بايد با تمهيدات لازم در خصوص زيباسازي و پاكسازي حريم راه ها كوشا باشند.

نجفي به اهمیت اجرایی شدن طرح " مازندران پاک " اشاره و عنوان كرد: زيباسازي و پاكسازي حريم راه ها مي تواند نقش بسيار مهمي در امنيت جاده ها و سوانح رانندگي ايفاء نمايد.

مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده ای  استان به افزايش سفرها در فصل تابستان اشاره و خاطر نشان ساخت: تلاش و همكاري همه كاربران جاده اي در حفظ و حراست از حريم راهها بسيار مهم و حياتي است.

وی در ادامه از دیگر برنامه های اجرایی این اداره کل در خصوص ایمن سازی راه های مواصلاتی استان خبر داد و افزود : احيا و اجراي خط كشي ، اجرا و نصب نيوجرسي برای جداسازي و تفكيك باند در نقاط پرتصادف استان ، بازسازي و نصب انواع علائم ، برنامه ریزی و اجراي عمليات روکش آسفالت و لكه گيري گسترده رويه هاي آسفالتي ، رگلاژ و شانه سازي راه هاي اصلي و فرعي بويژه در نقاط كوهستاني پر تردد از جمله برنامه های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

گفتنی است:مركز مديريت راههاي استان جهت پاسخگويي شبانه روزي به هموطنان عزيز در مورد وضعيت ترافيكي محورها با تلفن گوياي ۱۴۱ و  ۳۳۳۲۲۳۲۰ و سامانه پيامك ۱۰۰۰۰۱۴۱ پاسخگوی همه مسافرين و مردم عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راه هاي این استان است.