شناسهٔ خبر: 6957 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش سازمان حمل و نقل پایانه های گیلان انجام می شود

برگزاری همایش ایمنی راه‌ها برای کودکان در رشت

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد موتورسواران در محورها جنوب کرمان/ عکس:  اداره كل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان جنوب كرمان سازمان حمل و نقل پایانه های گیلان در آخرین روز از هفته ایمنی راه ها همایشی را با حضور مدیران استان با هدف بررسی عملکرد سال گذشته نهادهای مرتبط و ارائه برنامه های جدید در خصوص ایمنی راه هادر رشت برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: این اداره قصد دارد با هدف اطلاع رسانی در مورد این هفته و انعکاس فعالیت های انجام شده در خصوص ایمنی راه ها به مردم همایشی را در آخرین روز از هفته ایمنی (۲۰ اردیبهشت)   برگزار کند.

 در  این همایش که قرار است با حضور مدیر کل راه وشهر سازی استان ، معاون عمرانی استاندار ، اعضای انجمن و دبیر شورای ترافیک استان،مدیر کل سازمان حمل و نقل پایانه ها،پلیس راه ،اورژانس و رئیس جمعیت هلال احمر استان برگزار شود ،شرکت کنندگان  به بررسی چگونگی اجرای برنامه های سال گذشته نهادهای مربوطه، اعلام طرح های آتی و آمار مقایسه ای نتایج به دست آمده خواهند پرداخت.

محمد طاهر راکعی در ادامه افزود: برگزاری همایش کمیسیون ایمنی راه ها از سوی انجمن ترومای گیلان از دیگر برنامه های این اداره برای هفته ایمنی کودکان است که با حضور مدیران کل و دانش آموزان سطح استان در روز گذشته برگزار شد.این همایش نیز اهدافی چون آموزش به همیاران پلیس (کودکان) در خصوص تردد جاده ای، عبور از خطوط عابر داخل شهری و ... را دنبال می کرد.

راکعی در این باره اضافه کرد: امضای بیانیه حمایت از ایمنی کودکان در راهها  از سوی مدیران و دانش آموزان استان نیز  یکی دیگر از اقدامات اداره کل به مناسبت هفته ایمنی راه ها در گیلان است.

هفته ایمنی راه ها از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و به مدت ۶ روز ادامه دارد./

نظر شما