شناسهٔ خبر: 69595 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد:

اعزام بیش از سه هزار زائر از ترمینال سلام به سرزمین وحی/ رضایت زائران خانه خدا از خدمات فرودگاهی

محمدرضا فردی مدیرکل ترمینال گالری سلام و سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، آخرین وضعیت پروازهای حج ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمدرضا فردی در خصوص آخرین وضعیت پروازهای رفت حج ۹۸ اظهار داشت: این پروازها از ۱۳ تیرماه با اعزام کارگزان حج به سرزمین وحی آغاز شد و نخستین پرواز زائران در ۱۷ تیرماه انجام گرفت.

وی گفت : تاکنون ۱۴ پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مقصد عربستان انجام شده و ۳ هزار و ۶۱۷ زائر با این پروازها به سرزمین وحی منتقل شده اند.

فردی با بیان اینکه زائران ۹ استان کشور در عملیات حج ۹۸ از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام خواهند شد، گفت : در حال حاضر ۳۵ کاروان از استان های تهران، قم، زنجان، مرکزی، لرستان، البرز و قزوین و شهر کاشان از این ترمینال به عربستان سفر کرده اند.

سرپرست عملیات حج شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به رضایت زائران از خدمات فرودگاهی افزود خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حج و زیارت تاکنون مشکلی در خصوص پروازهای حج نداشته ایم و این پروازها بدون هیچ مشکلی در حال انجام هستند.

گفتنی است، عملیات اعزام زائران به سرزمین وحی که از ۱۷ تیرماه آغاز شده تا ۱۶ مردادماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی حدود ۳۰ هزار زائر از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عربستان منتقل خواهند شد.